Facebookový účet pro firmy
Facebookový účet je dnes naprostou nezbytností i pro firmy. Prostřednictvím Facebooku je možné komunikovat se zákazníky, upozorňovat je na novinky ve firmě a v neposlední řadě je také zavést na internetové stránky společnosti. Přítomnost na Facebooku je zkrátka něčím přirozeným, o co je navíc velkou škodou se ochuzovat. Proč nevyužít nástroj, který je snadno dostupný a navíc zdarma?
Nápady především na facebook
Pokud se rozhodnete pro tvorbu internetových stránek na Facebooku, je před vámi poměrně dost práce. Hlavní je vymyslet nějakou strategii pro to, jakým způsobem bude vaše firma na Facebooku komunikovat. Je dobré si dopředu rozmyslet, jak často, jaký druh obsahu se zde bude poskytovat, nebo jaký tón pro oslovení zákazníků se bude využívat.
Komunikujte na facebooku správně
Základem Facebooku je komunikace, proto byste se neměli nikdy vyhýbat odpovědím na jakoukoliv otázku a tuto komunikaci zvládat profesionálně a bez zbytečných vypjatých situací. Postoj k návštěvníkům by měl být vždy pozitivní. Facebookový účet totiž může mnoha věcem napomoci, ale na druhou stranu jich může také hodně pokazit.
Poskytujte pestrý obsah facebooku
Dávejte si na oobsahu, který sdílíte prostřednictvím Facebooku opravdu záležet. Komunikujte minimálně na denní bázi, dejte si záležet na tom, aby Vaše příspěvky byly bez pravopisných chyb a stylisticky správné. Nezapomínejte na fotografie a obrázky, nebo videa. Pokud jste technicky zdatní, můžete sin vytvořit vlastní aplikaci, kterou budete provozovat prostřednictvím Facebooku a která může také přivést na vaše stránky hodně nových návštěvníků.